Reviews by Djina H.

  • innofique.com logo
    innofique.com

    Ik heb nog nooit een bedrijf meegemaakt…

    Ik heb nog nooit een bedrijf meegemaakt met zo'n perfecte service biedt. Geweldige medewerkers die altijd met je meedenken en hulp bieden. 100% zeker dat ik voor nieuwe lampen bij dit bedrijf terug kom. 10+ van mij.

    Reply from innofique.com

    October 10, 2025

    Dankjewel Gina, wat een mooie complimenten! Ontzettend leuk om te horen. Heel veel plezier van de ventilator-lampen, mochten we in de toekomst nog iets voor je kunnen betekenen dan horen we het natuurlijk graag. Groet, Denise van Innofique Design

  • innofique.com logo
    innofique.com

    Hele leuke lampen/ventilatoren. Super blij mee. Werken perfect. Makkelijk in elkaar te zetten

  • MS Mode logo
    MS Mode

    Altijd zeer tevreden met mijn kleding.

    Reply from MS Mode

    November 22, 2023

    Bedankt hiervoor, zo fijn dat u blij bent met uw aankopen.