Reviews by Annerieke V.
- Ilse Jacobsen Hornbaek
Echt een aanrader!
Supermooie producten van jassen, schoenen en tassen samen met een goede klantenservice en snelle levering. Kortom een aanrader!
- Ilse Jacobsen Hornbaek
Aanrader!
Naast het feit dat de artikelen fantastisch zijn, is het bestellen kinderlijk eenvoudig. Een overzichtelijke website, ruimschoots informatie over de status van de bestelling en snelle levering, vaak zelfs binnen 1 of 2 dagen. Echt een aanrader!
- Ilse Jacobsen Hornbaek
Voor herhaling vatbaar
Bestelling eenvoudig te plaatsen, duidelijke informatie over de verzending van je pakket en natuurlijk mooie artikelen, waar je blij van wordt.