Reviews by Fj V.
- Aardbeiplantje.nl
Bestel ze al jaren en ben erg tevreden
- Afzuigkapfilterwinkel.nl
Geen idee ik ben tevreden
- Aardbeiplantje.nl
Heb al een paar jaar besteld. En ben zeer tevreden over de plantjes. En de bestellingen. Alles zoals afgesproken is. Zeer tevreden ik beveel dit bedrijf aan.