Reviews by Willjan v.

  • tevu.nl logo
    tevu.nl

    Vriendelijk, behulpzame mensen en fijne maar ook snelle service

    Reply from tevu.nl

    April 7, 2026

    Beste klant, Bedankt voor uw mooie compliment!. Met vriendelijke groet, Diana van Tevu

  • tevu.nl logo
    tevu.nl

    Ik heb 3x moeten bestellen en pas de 3e…

    Ik heb 3x moeten bestellen en pas de 3e levering waren de juiste spanbanden en heeft daardoor heel lang geduurd. Normaal is Tevu Super maar deze ronde ging het mis.

    Reply from tevu.nl

    June 10, 2025

    Beste klant, Het spijt ons te horen dat je ervaring met ons deze keer niet aan je verwachtingen voldeed. We begrijpen je teleurstelling en bedanken u voor de feedback. We streven ernaar om uw ervaringen in het vervolg weer als super te benoemen! Met vriendelijke groet, Diana