Reviews by Francis, M.

  • lobbes.nl logo
    lobbes.nl

    Mijn bestelling bij Lobbes, helemaal oke 👍

    Mijn bestelling was goed ingepakt, mooie stevige doos. Vlot geleverd, leuke spullen precies als afgebeeld. Blij mee, goed bezig Lobbes 👍

  • lobbes.nl logo
    lobbes.nl

    Lobbes is goed bezig 👍

    Mijn bestellingen bij Lobbes zijn tot tevredenheid verlopen. Leuke spulletjes :ingepakt in een stevige doos en vlot geleverd. Blij mee, ga zeker vaker bestellen en zal ze aanbevelen bij anderen. Het enige waar ik een beetje moeite mee had zijn de artikelen waar de klant niet kan kiezen en waar een willekeurig artikel van wordt gestuurd. Ik wilde graag de roze en kreeg de blauwe, bij iets anders kreeg ik een popje met paars haar terwijl wij liever dus de roze uitvoering hadden gehad. Ondanks dat is mijn mening:Lobbes is goed bezig!

  • tklavertje-vier.be

    Goed ingepakt in stevige doos en…

    Goed ingepakt in stevige doos en redelijk vlot geleverd. Het verzendmailtje op de zondagochtend en pas maandagavond de track en trace is wmb wat ver van elkaar vandaan. Allemaal lege zakjes voor fixering van de spulletjes vond ik wat veel, mijn prullenbak was meteen vol…… Groetjes, F. Mestrum.