Reviews by Lucy P.

  • Podobrace.nl logo
    Podobrace.nl

    Hij is voor mijn man en die is tevreden.

    Reply from Podobrace.nl

    February 25, 2026

    Dank u wel voor uw review Vriendelijke groeten, Team Podobrace www.podobrace.nl info@podobrace.nl

  • sofiben.com logo
    sofiben.com

    De menselijkheid en het persoonlijk…

    De menselijkheid en het persoonlijk contact vond ik heel prettig. Dat zie je maar weinig meer. En tot in de puntjes verzorgt. Dank je wel daarvoor.

    Reply from sofiben.com

    December 21, 2025

    Goedemiddag, Hartelijk dank voor de 5 sterren. Fijn dat u het contact met ons zo waardeert. We proberen voor iedereen een luisterend oor te hebben en de bestelling die geplaatst wordt zo netjes mogelijk te verzorgen. Ik wens u veel plezier met uw aankoop.

  • hoedshop.nl logo
    hoedshop.nl

    Ik kijk altijd eerst op deze site, en weet dan dat ik niet verder hoef te zoeken. Uitstekende kwaliteit en uitgebreide keuze. En uiteraard mag je daar iets meer voor betalen het blijft mooi. Heel blij me

    Reply from hoedshop.nl

    November 12, 2025

    Geachte klant, met dank voor uw beoordeling. Fijn dat u tevreden bent, graag tot een volgende keer. Met vriendelijke groeten, Uw Hoedshopteam.

  • hoedshop.nl logo
    hoedshop.nl

    Ik had een wintermuts nodig voor mijn…

    Ik had een wintermuts nodig voor mijn kale hoofd door de chemo. En deze muts daar word je vrolijk van en vooral ook lekker warm. Warm aanbevolen dus ook al voor de verschillende kleuren keus.

    Reply from hoedshop.nl

    October 28, 2025

    Geachte klant, met dank voor uw beoordeling. Fijn dat u tevreden bent, graag tot een volgende keer. Met vriendelijke groeten, Uw Hoedshopteam.

  • sofiben.com logo
    sofiben.com

    Dekbedovertrekken

    Ik heb nu voor de tweede keer besteld bi Sofiben en weer ben ik blij. Het is zo’n fijne en goede kwaliteit ook na het wassen. Ook voelt het fijn en ik slaap heerlijk. Dank je wel en live groet.

    Reply from sofiben.com

    May 18, 2024

    Goedenmiddag, Hartelijk dank voor de 5 sterren. Wat een mooie woorden heeft u geschreven over ons Sofiben dekbedovertrek. Ik wil u hiervoor bedanken en u heel veel plezier wensen met uw aankoop.

  • sofiben.com logo
    sofiben.com

    Hoeslakens

    Eigenlijk alles, alleen zou het net iets ruimer moeten zijn. Het dekbed is als je ze er allebei in doet zit het erg strak.

    Reply from sofiben.com

    December 16, 2023

    Goedenavond Hartelijk dank voor de 5 sterren. Fijn dat tevreden bent over alles. Het zijn handgesneden dekbedovertrekken en soms is de 1 wat ruimer dan de ander. We nemen echter uw punt serieus en zullen zeker dit bij het atelier vermelden.