Reviews by George B.

  • hoedshop.nl logo
    hoedshop.nl

    Iets te ruim helaas

    De kwaliteit is naar verwachting, de maat of pasvorm is deze keer aan de ruime kant helaas! Dat heb ik niet eerder meegemaakt.

    Reply from hoedshop.nl

    May 31, 2026

    Geachte klant, Bedankt voor uw beoordeling. Fijn om te horen dat de kwaliteit aan uw verwachtingen voldoet. Het spijt ons dat de maat/pasvorm deze keer ruimer uitvalt dan u gewend bent. De pasvorm kan per model iets verschillen. Mocht de cap toch niet goed passen, dan kunt u uiteraard gebruikmaken van onze retourmogelijkheid binnen 100 dagen, uiteraard alleen als het artikel nieuw is en alle labels nog intact zijn. Wij helpen u graag met een retour of eventueel een alternatief model. Met vriendelijke groet, Uw hoedshopteam

  • hoedshop.nl logo
    hoedshop.nl

    Reply from hoedshop.nl

    May 20, 2026

    Geachte klant, met dank voor uw beoordeling. Fijn dat u tevreden bent, graag tot een volgende keer. Met vriendelijke groeten, Uw Hoedshopteam

  • Remorqueshop.fr logo
    Remorqueshop.fr

    Après une longue recherche

    Après de longues recherches, j'ai enfin trouvé chez vous les roues idéales pour ma brouette japonaise. La qualité est à la hauteur de mes attentes. Un petit point à améliorer : des conseils sur la pression des pneus selon l'utilisation auraient été utiles.

  • Pazzox.nl logo
    Pazzox.nl