Reviews by Eddy R.
- tuinflora.com

- Antwerp Original
'K hem al een heel schap vol mé toffe T-…
'K hem al een heel schap vol mé toffe T-shirts ligge. Ze zitte gemakkelak en wadater oep sta is oek plezant. Der is mor één nadeel, oep de mart hemme ze main moat nooit ni bai. 'K moet ze langs mene PC bestelle, das oep zenijge gin probleem, mor 't kost wel 6 eurokes meer hé. De facteur moet oek zen bokes kunne betale hé.(à die mengs dor temingste iet van zie) Mor 'k zou zegge doe zoe voert, ge ze héél goe bezig.
Reply from Antwerp Original
May 18, 2026
Allokes, Da hore we gere 😁Merci vör a bestelling en de 5 sterrekes. 😁 Antwaarpse groetjes Corina
- Dutch-Bulbs.Com - Exclusive Flower Bulbs and Plants directly from Holland
Ik heb op 19/11/2025 een bestelling…
Ik heb op 19/11/2025 een bestelling gedaan waarvan vermeld stond dat het voorradig was, op 24/11/2025 werd me een mail gestuurd dat mijn bestelling binnen 1-3 werkdagen zou verzonden worden. Na een navraag op 28/11/2025 kreeg ik nogmaals een mail met de vermelding " wij zullen uw bestelling zo spoedig mogelijk verzenden " Hoelang gaat dit nog duren ??? De ontvangst van de betaling van 77,91€ ging véél vlotter. Ik zal dan ook veel reclame maken voor jullie, maar dan wel in negatieve zin. ( Een foto bijvoegen is niet mogelijk, want ik heb nog niets ontvangen.)
Reply from Dutch-Bulbs.Com - Exclusive Flower Bulbs and Plants directly from Holland
November 29, 2025
Beste klant, Hartelijk dank voor uw bericht. Wij bieden onze oprechte excuses aan voor de vertraging en de tegenstrijdige informatie die u heeft ontvangen. Dit is absoluut niet de service die wij willen bieden. Uw bestelling wordt binnen 3–4 dagen verzonden, en u ontvangt automatisch een track-&-trace zodra het pakket is overgedragen aan de vervoerder. Wij begrijpen volledig dat dit frustrerend is, zeker gezien de snelle verwerking van uw betaling. Wij willen dit graag rechtzetten en uw vertrouwen herstellen. Mocht u liever een onmiddellijke terugbetaling willen ontvangen in plaats van levering, laat het ons dan weten via support@dutch-bulbs.com , dan verwerken wij dit direct. Met vriendelijke groet, Dutch-Bulbs Klantenservice
- Dille & Kamille (EN-EU)
Mijn bestelling is steeds met zorg…
Mijn bestelling is steeds met zorg ingepakt en verzonden. Soms wel moeilijk om mijn bestelling te doen, maar na lang proberen lukt het steeds wel.
Reply from Dille & Kamille (EN-EU)
October 6, 2025
Bedankt voor je lieve beoordeling ! Fijn om te horen dat je tevreden bent over de verzending. We begrijpen dat bestellen soms niet makkelijk is en waarderen je geduld.
- tuinflora.com

De bloemen die ik besteld had waren…
De bloemen die ik besteld had waren zorgvuldig verpakt en bijna onmiddelijk geleverd zodat ze mooi vers bleven. Ik heb de bijgevoegde raad ivm het planten nageleefd zodat mijn plantjes nu mooi staan te bloeien op mijn terras. Volgend seizoen zeker terug bestellen !!!
- Antwerp Original
Goei materiaal en plezante teksten, oep soemmige staget er wel wa te klein oep nor mijn goesting. ( bvb " kmoetjust nikst)
- Antwerp Original
Prima materiaal, en leuke teksten. Doe zo verder.
- Antwerp Original
'K hem hier niks oep in te vulle, 't is goe en meer kannekik ni zegge.
- Antwerp Original
Er is niet veel aan toe te voegen, zou alleen willen weten of ge een eigen tekst kunt laten drukken.