Reviews by Evelien K.

  • Podobrace.nl logo
    Podobrace.nl

    Tevreden en maten komen overeen

    Ik heb een maat groter besteld op aanraden ivm iets grote boven- onderbeen. Met vocht in de knie en warm weer was die extra maat wel prettig. Nu vocht weg is zakt de brace niet af, maat is goed. Dmv het klittenband voor de band mooi op zijn plaats. Geeft de versteviging die ik graag wilde, erg tevreden.

    Reply from Podobrace.nl

    June 24, 2025

    Bedankt voor uw positieve review, daar worden wij blij van. Fijn om te lezen dat de brace goed past en de gewenste versteviging biedt. We hopen dat u er veel profijt van heeft! Vriendelijke groeten, Team Podobrace www.podobrace.nl info@podobrace.nl