Reviews by Anny V.
- GoudseKaasShop.nl
Snelle bezorging, goede verpakking, goede uitleg. Dank aan de goede herinneringen aan Zwitserland ,cadeau voor de verjaardag Jim op 13 -12 en eentje voor mezelf 30-12. Dank u.
Snelle bezorging, goede verpakking, goede uitleg. Dank aan de goede herinneringen aan Zwitserland ,cadeau voor de verjaardag Jim op 13 -12 en eentje voor mezelf 30-12. Dank u.