Reviews by Sue P.

  • zhenzhu.nl logo
    zhenzhu.nl

    Prachtig mooie oorbellen!

    Reply from zhenzhu.nl

    January 10, 2026

    Hoi Sue, Dank je wel voor het delen van jouw ervaring. Het doet mij goed te horen dat je blij bent met de oorbellen. Ik wens je veel plezier ermee! Groetjes Angelique

  • ownedby.nl logo
    ownedby.nl

    Heel mooi gemaakt en leuk ingepakt

    Reply from ownedby.nl

    November 30, 2023

    Dank je wel!