Reviews by Vero nque V.
- Ilse Jacobsen Hornbaek
Ik ben 100% tevreden met alles wat ik…
Ik ben 100% tevreden met alles wat ik koop bij jullie. Producten zijn geweldig, de maat klopt altijd precies. Of het nu jassen of schoenen zijn,altijd super! En de wollen pantoffels zijn geweldig. En een snelle en goede, en netjes verpakte levering. HEEL BLIJ!!!❤️
- Ilse Jacobsen Hornbaek
Super leuke jassen