Reviews by Inge L.
- Hoogendoornkaas.nl
Bestellen en bezorging en de verpakking, goed verpakt en koel.
- visdeal.nl
- holzkern.com/nl
Tevreden
Keuzes genoeg, service is goed. Bestellen en bezorgen zijn goed gegaan.
- Hoogendoornkaas.nl
Bestellen kaas
De kaas is heel lekker.
- visdeal.nl
Bezorging is goed gegaan, tevreden met de levering.
- Hoogendoornkaas.nl
De service was uitstekend. En de bestelling was goed verpakt. En de kaas smaakt heerlijk.
- Hoogendoornkaas.nl
Lekker kaas.
Bezorgen en bestellen zijn goed gegaan, alleen deze keer kwam ik 1 stuk van 500 gram jong belegen kaas tekort, maar inmiddels bericht gehad dat bij de volgende bestelling dit kon bestellen.
- Hoogendoornkaas.nl
Bestellen van kaas.
Bestellen en bezorgen zijn goed gegaan. Verpakking is ook goed.
- Hoogendoornkaas.nl
Diverse kaas.
De kaas is weer lekker.
- Hoogendoornkaas.nl
Kaas bestellen.
Bestellen en bezorgen zijn goed gegaan. Ik ben tevreden.