Reviews by Wendy G.

  • mos-grun.de

    Ich wohne in den Niederlanden und bestelle über die Website. Die Bestellungen werden schnell geliefert und meine Ponys mögen die Produkte sehr gerne. Ich bin super zufrieden.

  • mos-grun.de

  • petsplace.nl logo
    petsplace.nl

    Super service

  • auping.com/nl logo
    auping.com/nl

    Reply from auping.com/nl

    August 25, 2024

    Bedankt voor je beoordeling. We wensen je veel plezier toe met de bestelling. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice

  • nedlandic.nl logo
    nedlandic.nl

    Super service! Ook telefonisch bij informatie vragen over een product erg fijn geholpen.

    Reply from nedlandic.nl

    April 7, 2024

    Heel erg bedankt voor de lovende beoordeling. We doen ons best u zo goed mogelijk te helpen en te adviseren. Met vriendelijke groet, Ilona van Nedlandic

  • ledlampenkopen.nu logo
    ledlampenkopen.nu

    Gewoon super, zo snel lampen in huis , netjes verpakt , 100% tevreden. Nu overal sensor lampen rond het huis.