Reviews by Lianne G.

  • missetam.nl

    Zeer tevreden!!

    Ik vind muziek Mss. Etam een fijn bedrijf. De bestellingen worden de volgende dag verzonden en als er iets te groot of te klein is of niet helemaal aan de verwachtingen voldoen kan het gemakkelijk worden geroutineerd en het betaalde bedrag staat weer snel op je rekening.Ik ben zeer tevreden!!

  • www.peek-cloppenburg.nl logo
    www.peek-cloppenburg.nl

    Volgens afspraak geleverd.. Maar vaak krijg ik mail van Peek en Cloppenburg en dan is alkes zo goed als uitverkocht.. Dat is jammer en heeft die mail weinig zin.

  • leerverfshop.nl