Reviews by Louise d.
missetam.nl
Blij met de lijn voor de lange vrouw
Ik ben heel blij met de lijn voor de lange vrouw. Mooie kleding voor een goede prijs. Als ik iets terug stuur omdat de maat of pasvorm anders uitvalt dan verwacht dan wil ik dat graag met anderen delen. Ik juich beoordelingen/ reviews van kopers op de website dan ook van harte toe.
missetam.nl
Snelle bezorging in handige verpakking die meestal gewoon in de brievenbus kan!