Reviews by fam. R.

  • veelliefs.nl logo
    veelliefs.nl

    Fijne brievenbus attenties

    Inmiddels al jarenlang klant van veelliefs, omdat ze leuke betaalbare brievenbus cadeautjes hebben

  • behanggigant.nl

    klantonvriendelijk

    Tot 2 keer toe problemen met bestelling, er wordt gelogen over leveren en vervolgens na de opmerking vanuit de behanggingant dat ik beter maar niet meer moet bestellen bij hun. Walgelijke manier van zaken doen.

  • behanggigant.nl

    Outlet = risico op Beschadigde items kopen

    Na ontvangst melding gemaakt over beschadigd product, kreeg echter de volgende reactie vanuit Behanggigant: "Wij werken met restantpartijen van winkeliers en fabrikanten. Daar zijn onze prijzen ook weer op gebaseerd". Dus van de 5 bestelde rollen, maar 3,5 rol behang bruikbaar. Daar heb ik dan ook voor betaald... jammer dat ze dit dan niet even vooraf melden dat je beschadigde items koop. Maar nieuwe rollen besteld om het tekort aan te vullen :(