Reviews by Peter K.
- packlinq.nl
Alles was prima Uitgezonderd de verzending
Alles was prima, alleen lijkt het mij beter een andere verzender te nemen UPS heeft het pakket niet afgeleverd op het afgesproken adres…..maar afgeleverd bij een centraal punt van pakketbezorgers op een industrie terrein……..UPS heeft mij niet geinformeerd over het adres waar ik het pakket kon afhalen. Na telefonisch contact met UPS gaf de robotbeantwoorder aan dat ik kon ophalen in Apeldoorn……direct daarna heb ik weer gebeld,kreeg een dame die gaf mij het adres op Bijsterhuizen ,5113 UPS Accespoint Wijchen daar,met ongeveer dertig wachtenden voor mij kon ik het pakket in ontvangst nemen……Zeer slechte service van UPS