Reviews by Celia F.
missetam.nl
Correct en snel! Foto's zijn er nog niet want toen de jurken aankwamen waren ze erg gekreukt en ze zijn voor een bruiloft dus eerst strijken/ stomen en dan aan voor het feest en Foto's. Maar ze staan super!!!
- Podobrace.nl
Ga zo door!
Reply from Podobrace.nl
July 8, 2025
Hartelijk dank voor uw recensie Team Podobrace www.podobrace.nl info@podobrace.nl
missetam.nl
Altijd al blij geweest met Miss Etam!!! Mis de winkels enorm!!!
- Podobrace.nl
Correct, snel, goede producten!
Reply from Podobrace.nl
September 8, 2024
Wat fantastisch om te horen dat uw ervaring met ons zo positief was! We zijn blij dat onze snelle levering en producten aan uw verwachtingen voldeden.