Reviews by Maria S.
- Podobrace.nl
Waarom geen brievenbuspost?
Ik snap niet dat een pakje op briefkaartformaat niet met de brievenbuspost kan worden verstuurd.
Reply from Podobrace.nl
January 20, 2026
Dank u wel voor uw feedback. De verzendmethode is afhankelijk van gewicht, dikte en de gekozen vervoerder. Wij hebben voor pakketpost gekozen zodat uw bestelling te traceren is mocht deze vertraging krijgen of zoek raken. Uw bestelling past door de brievenbus dus u hoeft hier niet voor thuis te blijven. We nemen uw opmerking mee om onze verzending verder te verbeteren. Mocht u in de toekomst weer een bestelling doen en willen weten of het pakketje door de brievenbus past dan kunt u altijd contact met ons opnemen. Vriendelijke groeten, Team Podobrace www.podobrace.nl info@podobrace.nl