Reviews by Peggy C.
- Ledgroothandel.nl
Prima bedrijf, overzichtelijke website, alleen jammer dat ze als vervoerder GLS of DPD gebruiken. Ik heb met beide slechte ervaringen. Dat is de enige reden waarom ik 4 sterren ipv 5 heb gegeven.
Reply from Ledgroothandel.nl
March 14, 2026
Hey! Thanks voor je feedback! Fijn om te horen dat je onze website overzichtelijk vindt. We waarderen je opmerkingen over de vervoerders en nemen dit mee om onze service steeds verder te verbeteren. Groetjes!
- ielm.nl
Heel mooi pak en helemaal niet duur
Reply from ielm.nl
December 2, 2024
Beste klant, Allereerst willen wij u bedanken voor het delen van uw ervaring met ons en wij verzekeren u dat het iELM-team u de beste artikelen voor de avonturen van de kleintjes zal blijven aanbieden! Hartelijke groeten! šā¤