Reviews by T.G. T.
- https://www.regiobloemist.nl
Regiobloemist is zeker een aanrader
We zijn tot nu zeer tevreden met regiobloemist. De boeketten zijn vers en mooi. De bezorging zijn op tijd en niet pas na de winkel sluiting of in de avond uren. En als het geleverd is krijgen we bericht.
- https://www.regiobloemist.nl
Mooi boeket bloemen. Je krijgt bericht wanneer het bezorgd is of wanneer de geadresseerde niet thuis is. Tot nu toe zeer tevreden met bestellen bij Regiobloemist.