Reviews by bloem l.
- VONROC Nederland
tot aan dat mijn nog nieuwe …
tot aan dat mijn nog nieuwe heggenschaar stuk ging was het altijd goed. nu werd simpel gezegd heb je m wel schoongemaakt ? het was de 2e x dat ik m gebruikte, dit probleem bleef 2 maanden op de schap, en na contact te hebben gezocht werd er nu 10 euro terug gestort. en moet daar de kous maar mee af zijn. gelijk een stihl aangeschaft want dit was de 3e accuheggenschaar. van vonroc in 4 jaar voor de rest zijn alle accu's 11 stuks 4amp. hun kracht snel aan het verliezen. ook de nieuwe van de accumaaier gaan snel achteruit. masr durf dat al miet meer te melden onlangs 2 weken terug nog een verticuteermachine 220v gekocht en als dit weer mis gaat en de service tot mijn enorme verbazing weer slecht is. (totaal niet gewend trouwens zie mijn eerdere beoordelingen) was dit tevens mijn laatste aankoop na 14 machines.