Reviews by lucienne a.
- Glamuse
Het kleur is mooi,de maat is deze keer juist ,kortom dit was een heel mooie bestelling dank u,Glamuse tot de volgende keer!
- petsplace.be
Is snel geleverd,niets mooie website,doe zo voort pets Place
Reply from petsplace.be
May 10, 2026
Hi Lucienne, Bedankt voor je mooie beoordeling en de vijf sterren. Wat fijn om te horen dat je bestelling snel geleverd is en dat de website je bevalt. We doen elke dag ons best om alles zo soepel mogelijk te laten verlopen voor jou en je dier, dus we gaan zeker op deze manier door. Graag tot de volgende keer bij Pets Place. Met vriendelijke groet, Het Pets Place team
- Glamuse
Het is jammer dat ik het product moest…
Het is jammer dat ik het product moest terugsturen de kleur was mooi maar de maat was te klein,en de borstomtrek was ook niet goed maar geen nood,ik zal in de toekomst nog bestellen bij Glamuse tot binnenkort
Reply from Glamuse
May 3, 2026
Bonjour, Nous sommes navrés de constater que votre commande ne vous apporte pas entière satisfaction. Dès que nous aurons reçu votre colis retour, nous procéderons à votre remboursement. Si vous avez besoin d'aide, vous pouvez contacter notre service client qui pourra vous guider dans le choix de la taille. Cordialement, Glamuse
- petsplace.be
Niet veel snel geleverd,mooie website…
Niet veel snel geleverd,mooie website wat moet een mens nog meer ,Zeer tevreden!
- petsplace.be
Eerlijk gezegd niets alles is goed ,ik…
Eerlijk gezegd niets alles is goed ,ik ben tevreden over de aankoop zoals altijd
- petsplace.be
Was heel snel geleverd,fijn…
Was heel snel geleverd,fijn bedankt,juist wat onzeker met betaling pas na de 3 keer was de bestelling betaalt het is nu zo in nederland is het systeem al klaar dat je niet kan frauderen met betalen maar in belgie is dat nog niet aan de orde zo in oktober zou dat door alle banken in orde moeten zijn,dat wou ik nog even zeggen.
- petsplace.be
de bestelling was snel geleverd,dank u…
de bestelling was snel geleverd,dank u ,ben zeer tevreden
- Haarshop.nl
de bestelling was snel geleverd ,de…
de bestelling was snel geleverd ,de producten top, de website is mooi en leuk het was aangenaam shoppen,bedankt.
- Easytoys.nl
niks eigelijk ,de levering was snel…
niks eigelijk ,de levering was snel dank u
Reply from Easytoys.nl
January 18, 2025
Bedankt voor je reactie! Fijn dat de snelle levering naar wens was. Hopelijk tot een volgende keer! 😊 Vriendelijke groet, Adriën
- Sans - Casual Merkkleding
heel TOF!
mooie stof deze short hij is gewassen en moest niks strijken laat nu de zomer maar komen!
Reply from Sans - Casual Merkkleding
June 28, 2023
Goedendag, Super goed om te horen dat je heel tevreden bent, wij zijn dit ook ;) Bedankt voor je mooie beoordeling en graag tot ziens. Team Sans-Online