Reviews by Janneke v.

  • agradi.nl logo
    agradi.nl

    Webwinkel is over het algemeen erg fijn

    De webwinkel in algemene zin is heel fijn. Jammer dat het gratis verzenden een hogere bestelwaarde heeft gekregen. Ook de belofte op voorraad en besteld voor 21.00 uur is vandaag verzonden, is niet waar. Jammer want hiermee is de betrouwbaarheid dus niet gegarandeerd, en ik heb al zoveel besteld dat ik ondertussen wel durfde te stellen dat dit zo is. Kwaliteit van de producten over het algemeen prima. Makkelijk retour te sturen bij ontevredenheid over producten. Verzenden met dpd, de ene keer top en de andere keer om te huilen omdat ze het in de regen voor je deur zetten. Op dit moment is echter op alle transportdiensten wel iets aan te merken.

  • MHS Ruitersport logo
    MHS Ruitersport

    Super meedenkend en klantvriendelijk…

    Super meedenkend en klantvriendelijk bedrijf. Denken mee, vragen na bij de leverancier en hier ben je als klant gewoon ook echt klant. Ze zoeken uit wat ze zeggen en komen hun afspraken na.