Reviews by Saskia H.
- BONO
Dure shampoo maar het werkt echt!! Mijn haar glanst meer en ziet er niet meer zo uit als een bos stro!! Nu ook de crèmespoeling gekocht. Ik vind het een top product. Dank je wel Bono...
- BONO
Onvoorstelbaar!! De shampoo besteld van Revita en dat werkt fantastische. M8jn haar viel zo ontzettend uit maar na een paar keer gewassen te hebben waar het al veel minder. Blij mee. Ik heb nu ook de conditioner besteld!