Reviews by D.J. M.

  • Podobrace.nl logo
    Podobrace.nl

    De service vindt ik echt goed, doen niet moeilijk als je iets terug stuurt om dat het bv te klein of te groot is. Kan verder niet iets bedenken wat beter zou kunnen. Maar ga zo door zou ik zeggen.

    Reply from Podobrace.nl

    September 14, 2025

    Hartelijk dank voor uw mooie woorden. Fijn om te horen dat u tevreden bent over onze service en het retourproces. We stellen uw positieve feedback zeer op prijs! Vriendelijke groeten, Team Podobrace www.podobrace.nl info@podobrace.nl