Reviews by M D.
- Travelbags.nl
American tourister
Ik kocht twee American tourister soundbox spinner koffers. De 55 cm en de 67 cm. Dit zijn mooie koffers, lekker licht en rijden heel soepel door de zwenkwielen. Om op te bergen passen ze ook nog eens precies in elkaar. Dat scheelt een hoop opbergruimte. De verzending was snel.
Deurmat24.nl
Fout meteen hersteld
Ik bestelde twee droogloopmatten maar er was er per ongeluk maar eentje verstuurd. Na een telefoontje werd de fout hersteld en de mat direct nagestuurd. Prima klantenservice! De matten heb ik hier al vaker besteld, goede kwaliteit.
- https://www.regiobloemist.nl
Niet bezorgd
Ik had bloemen besteld ivm een zeer verdrietige omstandigheid via regiobloemist bij bloembinderij Oxalis in Bavel. De bloemen werden niet bezorgd. Regiobloemist is telefonisch niet te bereiken maar alleen per mail. Dit is zeer vervelend in een situatie als deze. Toen ik erachter kwam dat het boeket niet was bezorgd heb ik direct gemaild. De volgende dag kreeg ik deze terugkoppeling: De bloemist geeft aan dat uw boeket wegens een intern communicatie probleem tussen de medewerkers bij de bloemist het boeket niet is klaargemaakt en geleverd is. Men dacht dit doorgegeven te hebben aan ons Regiobloemist, zodat wij het konden bespreken met u, maar dit heeft de bloemist niet gedaan. De bloemist biedt zijn oprechte excuses aan hiervoor. Ik koop natuurlijk niets voor oprechte excuses. regiobloemist heeft hierna een andere bloemist opdracht gegeven om de bloemen te bezorgen. Een dag te laat. En niet wat ik had besteld. Dit was mijn eerste en tevens laatste ervaring met regiobloemist. Bloembinderij Oxalis te Bavel kan sowieso nooit meer rekenen op mijn klandizie. Regiobloemist is verantwoordelijk voor een juiste afhandeling van mijn bestelling want ik had de bloemen bij hen besteld en aan hen betaald. Jullie kunnen dan wel de bloemist “de schuld geven “ maar ik had een overeenkomst met regiobloemist. En die hebben dus niet geleverd waar ik voor had betaald.