Reviews by Lenie t.
- BONO
Snel verstuurd en netjes, ik ben zeer tevreden en ga vast weer bestellen.
- BONO
Netjes verpakt en snel geleverd , blij dat ik jullie gevonden heb. Op naar de volgende bestelling. Zeer tevreden.
- traumapet.nl
Super
- FixPart.nl

Snel en mooie onderdelen.
De stofzak houder was stuk ,de nieuwe erin en alles is weer goed.
- https://myzip-shop.com
Wat een geweldige zakjes ,mijn laden zijn netjes geordend en scheelt heel veel ruimte, in plaats van bakjes
- Terschellinger
Mooie producten,zo blij mee.
- Barefoot & More

Geweldige boots.
Geweldige boots,lopen super lekker
- Terschellinger
- Barefoot & More

Geweldige schoenen en ze lopen heerlijk,ik kan nu al verder en beter lopen.Ik heb slijtage in mijn knie.