Reviews by Lenie t.

  • BONO logo
    BONO

    Snel verstuurd en netjes, ik ben zeer tevreden en ga vast weer bestellen.

  • BONO logo
    BONO

    Netjes verpakt en snel geleverd , blij dat ik jullie gevonden heb. Op naar de volgende bestelling. Zeer tevreden.

  • traumapet.nl logo
    traumapet.nl

    Super

  • FixPart.nl logo
    FixPart.nl

    Snel en mooie onderdelen.

    De stofzak houder was stuk ,de nieuwe erin en alles is weer goed.

  • https://myzip-shop.com logo
    https://myzip-shop.com

    Wat een geweldige zakjes ,mijn laden zijn netjes geordend en scheelt heel veel ruimte, in plaats van bakjes

  • Terschellinger logo
    Terschellinger

    Mooie producten,zo blij mee.

  • Barefoot & More logo
    Barefoot & More

    Geweldige boots.

    Geweldige boots,lopen super lekker

  • Terschellinger logo
    Terschellinger

  • Barefoot & More logo
    Barefoot & More

    Geweldige schoenen en ze lopen heerlijk,ik kan nu al verder en beter lopen.Ik heb slijtage in mijn knie.