Reviews by Me p H.

  • pansitenederland.nl

    Omdat je voor een bedrag van €400 niet…

    Omdat je voor een bedrag van €400 niet moet tekenen. Heel raar

    Reply from pansitenederland.nl

    May 23, 2025

    Beste Pauline, je hebt gelijk dat ik het had moeten verzenden met handtekening voor ontvangst. Gelukkig heb je het wel ontvangen en wens ik je veel plezier van je gouden bedel. Wel jammer dat je daarom ons zo negatief beoordeeld. Groetjes Ilse