Reviews by Ronald M.
- Feestbazaar
Altijd een feest om bij jullie te…
Altijd een feest om bij jullie te bestellen en ontvangen. Zeer snelle service!
- Skottsberg
Ouderwets goed!
- hoedshop.nl
Doen wat ze zeggen, top!
Reply from hoedshop.nl
March 10, 2024
Geachte, bedankt voor uw beoordeling, we zijn blij dat u tevreden bent met uw aankoop. Tot een volgende keer! Met vriendelijke groeten, Uw Hoedshop-team
- hoedshop.nl
Ouderwets goed.
Reply from hoedshop.nl
March 1, 2024
Geachte, bedankt voor uw beoordeling, we zijn blij dat u tevreden bent met uw aankoop. Tot een volgende keer! Met vriendelijke groeten, Uw Hoedshop-team
- De Boer Drachten
Snelle service!