Reviews by Ilse O.
- wolky.nl
Hele prettige schoenen!
Deze schoenen zijn bijzonder. Niet altijd perse prachtig maar apart. Gemaakt van heel zacht en soepel leer, ruikt altijd zo lekker:) Daarbij lopen ze heerlijk!
Reply from wolky.nl
May 9, 2026
Bedankt voor uw leuke review! Wat fijn om te horen dat u zo geniet van het zachte, soepele leer en het bijzondere design, en die heerlijke leergeur herkennen we zelf ook wel een beetje. Nog mooier om te lezen dat ze zo lekker lopen. Veel plezier met uw Wolky’s!
- DIDI.nl
Blij mee!
Blij dat de kleding van Didi online verkrijgbaar is, ik hou ervan. Prijzen zijn wel wat aan de hoge kant maar de kwaliteit is prachtig. En er is natuurlijk ook soms sale :-) Snelle verzending!