Reviews by William V.
- bulbby.com/nl
Er is mij gemaild dat mijn bestelling…
Er is mij gemaild dat mijn bestelling zou geleverd worden op 27/12 en tot op heden heb ik nog niets ontvangen. Mail gestuurd maar geen antwoord gekregen. Hopelijk krijg ik het nog toegestuurd voor eindejaar.
- smartphonehoesjes.nl