Reviews by Hammie D.
- sandtler24.de
Zuverlaessig!!!!
- isa-racing.de

Super Produkte, schnelle Auslieferung, schlechter Paketdienst. (Liefert nicht an Hausadresse!)
- motointegrator.nl
Super bedrijf, jullie hebben alleen slechte transporteur UPS. Brengen niets meer thuis, gaat direct naar een afleverpunt!!!!
Reply from motointegrator.nl
December 9, 2025
Beste klant, Hartelijk dank voor uw feedback. Fijn om te horen dat u ons een super bedrijf vindt. Het spijt ons dat de bezorging via UPS niet naar wens is verlopen en dat uw pakket direct naar een afleverpunt gingen. We begrijpen dat dit vervelend is en nemen uw opmerkingen mee om te kijken hoe we de samenwerking met vervoerders kunnen verbeteren. Met vriendelijke groet, Susanne
- motointegrator.nl
Snelle levering
Reply from motointegrator.nl
August 16, 2025
Beste klant, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Fijn om te horen dat u tevreden bent over de snelle levering. Wij zien u graag terug bij een volgende bestelling. Met vriendelijke groet, Susanne
- motointegrator.nl
Snelle levering
Reply from motointegrator.nl
August 8, 2025
Beste klant, Hartelijk dank voor uw reactie! Fijn om te horen dat u tevreden bent over onze snelle levering. Met vriendelijke groet, Susanne
- isa-racing.de

Meine Bestellung ist noch nicht…
Meine Bestellung ist noch nicht volstaendig ausgeliefert. Erst dann mache ich eine Bewertung!!!
- isa-racing.de
