Reviews by Elsa B.
organimal.nl
Gewoon blij!
Ben eigenlijk gewoon blij met Organimal, natuurlijke producten voor mijn dieren, redelijke prijs/kwaliteit en snelle levering. Na contact met de klantenservice snel antwoord en meegezocht naar oplossingen. Heel netjes!
organimal.nl
Heel goed!
Ben blij dat ik mijn honden een natuurlijk supplement kan geven en geen kunstmatige troep. Snelle service, ben dik tevreden!
organimal.nl
Ik ben blij dat ik mijn honden…
Ik ben blij dat ik mijn honden supplementen op natuurlijke basis kan geven van Organimal. Wel vond ik de verpakking van de 2 kleine doosjes zeewier in een achterlijke grote doos zitten, wel een minpuntje.
- Easytoys.nl
Goeie prijs,snelle en discrete service. Geen aanmerkingen. En de satisfyer is geweldig!