Reviews by Elsa B.

  • organimal.nl

    Gewoon blij!

    Ben eigenlijk gewoon blij met Organimal, natuurlijke producten voor mijn dieren, redelijke prijs/kwaliteit en snelle levering. Na contact met de klantenservice snel antwoord en meegezocht naar oplossingen. Heel netjes!

  • organimal.nl

    Heel goed!

    Ben blij dat ik mijn honden een natuurlijk supplement kan geven en geen kunstmatige troep. Snelle service, ben dik tevreden!

  • organimal.nl

    Ik ben blij dat ik mijn honden…

    Ik ben blij dat ik mijn honden supplementen op natuurlijke basis kan geven van Organimal. Wel vond ik de verpakking van de 2 kleine doosjes zeewier in een achterlijke grote doos zitten, wel een minpuntje.

  • Easytoys.nl logo
    Easytoys.nl

    Goeie prijs,snelle en discrete service. Geen aanmerkingen. En de satisfyer is geweldig!