Reviews by Sandra v.

  • www.zechsal.nl logo
    www.zechsal.nl

    Ik bestelde magnesium voet-creme, die ik eerder gebruikte en geweldig vind. Keurig verpakt, snel geleverd, fijn wat probeer monsters erbij. Top bedrijf!

  • gkazas.com/nl logo
    gkazas.com/nl

    Snel geleverd, uitstekend verpakt. De olie is heerlijk!

  • BONO logo
    BONO

    Snel geleverd, keurig verpakt, goede producten

  • Plein.nl logo
    Plein.nl

    Goede producten, prima prijs. Goed verpakt en snel geleverd.

  • www.zechsal.nl logo
    www.zechsal.nl

    Prima nieuw product tegen…

    Prima nieuw product tegen "probeer"prijs. Voldoet aan mijn verwachting. Snel geleverd en keurig verpakt

  • BONO logo
    BONO

    Enorm snel geleverd. Op zondag besteld en maandag bezorgd