Reviews by Mandy S.
- moryskin.com
Prima service ik ben blij met jullie. Ik vind alleen de verzendkosten aan de hoge kant vooral als je veel producten besteld
Reply from moryskin.com
October 17, 2025
Hallo, hartelijk dank voor je 5-sterrenbeoordeling! Met vriendelijke groeten, Lea van het MorySkin-team
- moryskin.com
Reply from moryskin.com
June 16, 2025
Hallo, vielen lieben Dank für deine 5 Sterne Bewertung! Liebe Grüße Lena von MorySkin Team