Reviews by Priscilla T.
- Pazzox.nl
alles goed verpakt , snelle bezorging en lage prijzen
- nl.personello.com
Glazen waren heel slecht ingepakt…
Glazen waren heel slecht ingepakt slechts in een noppenfolie gewikkeld en in een grote doos geleverd.
Reply from nl.personello.com
September 4, 2023
Bedankt voor uw feedback. We geven dit graag intern door. Mocht de bril hierdoor beschadigd zijn aangekomen, neem dan contact met ons op via service-nl@personello.com. We zorgen dan uiteraard voor een gratis vervanging. Met vriendelijke groet, Loraine van de klantenservice van Personello