Reviews by Heidi G.

  • speedcomfort.nl logo
    speedcomfort.nl

    Tot nu toe tevreden.

    Tot nu toe tevreden over de verwarmingsfans, maar vind ze wel veel lawaai maken. Hoeveel het scheelt moet ik nog achter komen. Heb ook nog ander merk fans maar daar werkte de sensors niet van en die van speedcomfort werken daar wel op. Dus ben heel blij dat ik voor een niet te groot bedrag deze kon aanschaffen anders had ik de andere fans weg kunnen gooien