Reviews by Almast D.
- hoedshop.nl
Prima producten, aanrader
Prima producten. De ontvangen petten waren voleldig conform wat in de webshop werd aangeboden. Levering precies zoals toegezegd en uitstekend verpakt. Kom graag nog eens terug.
Reply from hoedshop.nl
May 26, 2026
Geachte klant, met dank voor uw beoordeling. Fijn dat u tevreden bent, graag tot een volgende keer. Met vriendelijke groeten, Uw Hoedshopteam
- ipadspullekes.nl
Product is prima, logistiek slecht
Geleverde toetsenbord voor iPad 11 is uitstekend tegen een prima prijs. De logistiek die voorafging aan de uiteindelijke levering laat aan alle kanten te wensen over: niet de (toegezegde) track & race van PostNL, maar tussenkomst van IntraPost. Hierdoor wel T&T-informatie, maar alleen via een platform. Bestelling zou volgens dat platform geleverd zijn in mijn brievenbus, maar brievenbus was leeg. Gereclameerd bij iPadspullekes en IntraPost: nooit reactie op gekregen. Volgende dag kwam de regulier postbesteller met een brievenbuspakje (zonder track & trace).
- www.peek-cloppenburg.nl
Alles top.
Alles prima voor elkaar: prijs, kwaliteit, verpakking, snelheid van levering.
- Gek op kussens!
Alles voldeed aan verwachtingen
Het bestelde voldeed compleet aan de verwachtingen. Maten klopten precies en bovenal: kleuren waren overeenkomstig wat te zien was in de webwinkel. Prima prijs-/kwaliteitverhouding. Vlotte levering. Aanrader.
- smartphonehoesjes.nl
Als altijd: alles prima
Als altijd prompte levering, goede producten en prima prijs-/kwaliteitsverhouding.
- smartphonehoesjes.nl
Zending beschadigd
Levering duurde dit keer wel erg lang (vijf dagen). Had ter voorkoming van beschadiging niet gekozen voor briefpost, maar voor pakketpost en daar extra voor betaald. De zending kwam zwaar beschadigd binnen, de applicator was beschadigd (maar kon gelukkig recht gebogen worden). Jammer, zo ben ik het niet gewend van Smartphonehoesjes.
Reply from smartphonehoesjes.nl
December 3, 2024
Beste meneer Diedrich, Bedankt voor je beoordeling. Wat jammer om te vernemen dat je bestelling beschadigd is geleverd! Uiteraard is dat niet de bedoeling en wil ik dan ook graag voor je oplossen. Ik heb je daarom een mail gestuurd om je te kunnen voorzien van een passende oplossing. Ik verneem graag van je! Met vriendelijke groet, Sharon van Smartphonehoesjes.nl