Reviews by Yvonne v.
- flessenland.nl
Reply from flessenland.nl
April 15, 2026
Beste, hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om ons een beoordeling achter te laten. We hebben gezien dat u blijkbaar niet volledig tevreden was met onze service, en dat betreuren we zeer. Het is voor ons belangrijk dat onze klanten altijd een positieve ervaring met ons hebben, en daarom nemen we uw feedback zeer serieus. Om beter te begrijpen wat precies tot uw beoordeling heeft geleid, zouden wij het zeer op prijs stellen als u ons de redenen voor uw beoordeling iets nader zou kunnen toelichten. Elke vorm van feedback – zowel positief als kritisch – helpt ons om onze processen en onze klantenservice gericht te verbeteren en toekomstige misverstanden of problemen te voorkomen. Uw terugkoppeling is voor ons van grote waarde, omdat wij voortdurend werken aan het optimaliseren van onze kwaliteit en het bieden van service op het hoogste niveau. Bij voorbaat hartelijk dank voor uw ondersteuning en openheid. Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben, dan staan wij uiteraard altijd graag voor u klaar. Met vriendelijke groet flessenland.nl
- paradigit.nl
Super
Snel geleverd tegen een goede prijs.
- shop.brouwerijdemolen.nl
Zeer snelle bezorging binnen een dag.
Reply from shop.brouwerijdemolen.nl
August 24, 2025
Beste, Bedankt voor jouw review en wat fijn om te horen dat je tevreden bent! Geniet van je bestelling! Met vriendelijke groet, Klantenservice Brouwerij de Molen
- shop.brouwerijdemolen.nl
Klantenservice is slecht, reageren niet op je verzoek. Had door de trage post een tweede pakket gekregen en wilde dat wel houden. Ook een kortingscode die ik eerder kreeg werkte niet. Bier elders is goedkoper dan bij de Molen zelf. En ja wat is goed, het bier is onweerstaanbaar lekker.
- shop.brouwerijdemolen.nl
Heerlijke biertjes, vandaag besteld morgen in huis.
- Lightexpert.nl
Snelle levering en degelijk product…
Snelle levering en degelijk product voor een mooie prijs.