Reviews by Wim L.
- secondbest.com/nl/
Ik heb een nette hp dragonfly v2…
Ik heb een nette hp dragonfly v2 gekocht welke vrij snel een storing gaf. Ik heb daar melding van gemaakt en ben op een bijzonder nette manier geholpen en nog de zelfde dag hebben we het probleem opgelost. Ik ben bijzonder tevreden.