Reviews by Antonia B.
- MS Mode
Feestelijke uitstraling
Mooie blouse en mooie van kleur, helaas retour gestuurd ,maatje te klein. Als een maatje groter op voorraad komt bestel ik het opnieuw
Mooie blouse en mooie van kleur, helaas retour gestuurd ,maatje te klein. Als een maatje groter op voorraad komt bestel ik het opnieuw