Reviews by Sandra B.

  • schecker.de logo
    schecker.de

    Helaas zijn de vervoerskosten niet meer gratis

    het is dat het voer erg goed is en dat onze honden er dol op zijn en ook heel belangrijk, er is nu ook voer voor een nierdieet. wel erg jammer dat de reiskosten niet meer gratis zijn boven een bepaald bedrag. Dat was eerst wel zo.

    Reply from schecker.de

    June 23, 2026

    Sehr geehrte Kundin, sehr geehrter Kunde, vielen Dank für Ihr positives Feedback zu unserem hochwertigen Hundefutter. Bei Schecker legen wir großen Wert auf die Gesundheit und das Wohlbefinden Ihrer Tiere. Wir bedauern, dass die Änderung der Versandkosten für Sie enttäuschend ist und nehmen Ihre Anmerkung ernst. Mit freundlichen Grüßen Ihr Schecker-Team

  • schecker.de logo
    schecker.de

    goed voer mijn honden vinden het heerlijk

    jammer dat de service is veranderd. Geen verzendkosten boven een bepaald aankoopbedrag, een verrassing met dierendag, een verjaardag. Ik vind de verzendkosten erg duur. Inmiddels moet een van mijn honden op nierdieet. Nu zag ik dat jullie hier blijkvoer voor hadden. Top.

    Reply from schecker.de

    March 16, 2026

    Sehr geehrte Kundin, sehr geehrter Kunde, vielen Dank für Ihr Feedback und Ihre Treue zu Schecker. Wir bedauern, dass Sie die Änderungen im Service bedauern, schätzen aber Ihr Lob bezüglich unseres speziellen Futters sehr. Ihr Wohlbefinden und das Ihrer Tiere stehen bei uns stets im Mittelpunkt. Mit freundlichen Grüßen Ihr Schecker-Team

  • schecker.de logo
    schecker.de

    Het voer is goed, maar klantvriendelijkheid is verdwenen.

    Het voer, de brokken en het natte voer vinden mijn honden gewoon erg lekker. Dus daar ben ik dik tevreden over, maar ...... Het feit dat jullie duidelijk veranderd zijn van mening over hoe je met klanten omgaat dat vind ik erg jammer. Vorig jaar kreeg je kortingen bij bepaalde dagen, dierendag, verjaardag en geen vervoerskosten bij een bepaald bedrag. Nu is dat blijkbaar alleen voor klanten uit eigen land. Ik vind dit niet erg klantvriendelijk.

    Reply from schecker.de

    February 3, 2026

    Vielen Dank für Ihr Feedback zu unseren Produkten. Bei Schecker legen wir großen Wert auf Qualität und Kundenzufriedenheit und nehmen Ihre Anmerkungen zu unseren Aktionen sehr ernst. Ihr Schecker-Team

  • schecker.nl

    Het voer is top

    Altijd weer een feestje om de website te bekijken. Vaak leuke aanbiedingen. Mijn honden zijn dol op het voer. En natuurlijk op de snacks die ze krijgen.

    Reply from schecker.nl

    July 14, 2024

    Bedankt voor uw vriendelijke woorden en voor het kiezen van Schecker voor uw dierenbenodigdheden. Wij streven ernaar om kwaliteitsproducten te leveren waar uw honden dol op zullen zijn. Uw Schecker Team

  • schecker.nl

    Mijn honden vinden het erg lekker

    Goed verpakt en ruim op tijd Top

    Reply from schecker.nl

    May 27, 2024

    Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw feedback te delen. We zijn blij om te horen dat uw bestelling goed en op tijd verpakt is aangekomen. Bedankt voor uw steun aan Schecker! Uw Schecker Team

  • schecker.nl

    Honden zijn dol op het voer

    Voer is goed honden vinden het erg lekker. Ook de service is goed , je wordt geholpen als je belt

  • schecker.nl

    Mijn honden vinden het voer van Schecker erg lekker

    de website is duidelijk, alles is makkelijk te vinden.

    Reply from schecker.nl

    March 31, 2024

    Hartelijk dank voor uw positieve feedback over onze website. We doen er alles aan om u een intuïtieve en gebruiksvriendelijke ervaring te bieden en waarderen uw vriendelijke woorden. Uw Schecker-team

  • schecker.nl

    Voer is prima, honden vinden het erg lekker

    Reply from schecker.nl

    February 3, 2024

    Bedankt voor het delen van uw positieve ervaring met ons! We zijn blij om te horen dat uw honden ons voer lekker vinden. Bij Schecker geven we voorrang aan kwaliteit en smaak in al onze producten om de beste ervaring voor u en uw huisdieren te garanderen. Hartelijk dank voor uw recensie! Uw Schecker Team

  • schecker.nl

    Als er iets mis gaat met bezorging…

    Als er iets mis gaat met bezorging wordt er fijn meegedacht. En ja natuurlijk mijn honden zijn dol op het voer

    Reply from schecker.nl

    December 1, 2023

    Hartelijk dank voor uw vriendelijke woorden over onze bezorgservice en het feit dat uw honden dol zijn op ons voer. We zijn blij om te horen dat we u en uw huisdieren een prettige ervaring bezorgen! Bij Schecker streven we ernaar om dierenbenodigdheden van hoge kwaliteit en een uitstekende klantenservice te bieden.

  • schecker.nl

    Toch weer een probleem opgelost, mijn dank

    Soms zijn er problemen met de levering, maar ook nu weer werd het goed opgelost. Verder zijn mijn honden dol op het voer, dus helaas blijf ik ze lastig vallen met bestellen.

    Reply from schecker.nl

    October 15, 2023

    Bedankt voor uw positieve beoordeling, we waarderen het dat u de tijd neemt om uw ervaring met ons te delen. We zijn blij om te horen dat uw honden van ons voer houden en dat we eventuele leveringsproblemen hebben kunnen oplossen. Wij bij Schecker zijn gepassioneerd over het leveren van kwaliteitsbenodigdheden voor huisdieren, en we zijn toegewijd aan het leveren van een uitstekende klantenservice. We kijken ernaar uit om u snel weer te zien!