Reviews by Helena M.

  • beurskens-schoenmode.nl logo
    beurskens-schoenmode.nl

    Nette ingepakte levering. Het leek wel een Kadootje. Zo hoort het ook! Waardering voor de klant in de vorm van een mooie verpakking.

    Reply from beurskens-schoenmode.nl

    March 27, 2026

    Bedankt voor uw mooie woorden, we doen ons best! Team beurskens

  • wolky.nl logo
    wolky.nl

    Instappers zien er netjes uit en waren…

    Instappers zien er netjes uit en waren op tijd in huis. Ik heb nooit haast om mijn gekochte schoenen in huis te hebben...Misschien is het een plan om zelf aan te kunnen geven wanneer je je schoenen wilt ontvangen.

    Reply from wolky.nl

    March 9, 2026

    Bedankt voor uw review! Fijn om te horen dat de instappers er netjes uitzien en op tijd geleverd zijn. Uw idee om zelf de leverdatum te kunnen aangeven is een interessante suggestie. We nemen dit zeker mee bij het verder verbeteren van onze service. Veel plezier met uw schoenen!

  • petsplace.nl logo
    petsplace.nl

    Ik kreeg op de van ontvangst een…

    Ik kreeg op de van ontvangst een tevredenheid vraag….. eerst maar even gebruik maken van mijn bestelling

  • beurskens-schoenmode.nl logo
    beurskens-schoenmode.nl

    We ontvingen echt een cadeautje. Schoenen mooi ingepakt. Met liefde. Schoenen zagen er perfect uit.

    Reply from beurskens-schoenmode.nl

    April 3, 2025

    Fijn dat u zo tevreden bent, we doen ons best om zowel online als in de winkel de klant te verrassen! Team Beurskens

  • durlinger.com logo
    durlinger.com

  • www.smeedijzerenbeslag.nl logo
    www.smeedijzerenbeslag.nl

    Erg snel in huis terwijl dat niet nodig…

    Erg snel in huis terwijl dat niet nodig was….. wij kunnen wachten

  • nordicnest.nl logo
    nordicnest.nl

    Niks verbeteren gewoon lekker doorgaan…

    Niks verbeteren gewoon lekker doorgaan met jullie mooie producten en prima leveringen. De prijs vind ik soms ietsje aan de hoge kant.

    Reply from nordicnest.nl

    September 8, 2023

    Beste klant, Hartelijk dank voor uw vijf sterren! We zijn zo blij om te horen dat u tevreden bent met uw ervaring bij Nordic Nest. We hopen dat u een geweldige dag heeft! Met vriendelijke groet, Nordic Nest

  • Xenos.nl

    De netheid van het pakket. Was perfect ingepakt

    Reply from Xenos.nl

    September 3, 2023

    Beste Hella, Wat fijn om te lezen dat je bestelling zo netjes was verpakt en deze in goede orde bij je is geleverd. Wij wensen je er veel plezier mee. Groet, Gabrielle