Reviews by geert v.
- Renubox
Geen gedoe, klopt altijd :-)
Geen gedoen, zeer goede website en HET KLOPT ALTIJD!!
- TVDL
het gaat lekker normaal hier :-)
Eigenlijk ben ik al heel lang klant bij TVDL. En zoals dat gaat als je tevreden bent, dan weet je op een gegeven moment niet meer HOELANG je al klant bent :-) Maar als ik hier in mijn kantoor rondkijk, dan zie ik hier 9 gebruikte PC's staan die ik bij TVDL gekocht heb (en thuis, bij mijn moeder en mijn broers staan er ook nog eens drie of vier...) Het mooie is dat alles NORMAAL gaat. Je zoekt een PC, je kijkt op de website, stelt eventueel nog even een vraagje (en je krijgt snel antwoord, meestal met nog een extra advies om het nóg beter te doen) je bestelt en 1-2 dagen later heb je hem in huis. En nu kom het: je sluit hem aan en hij DOET het gewoon! (en dat is met nieuwe PC's echt niet altijd het geval) NB: een HP of DELL zoals TVDL veel verkoopt werkt echt sneller en beter dan een huismerk-pc van een 'dozenschuiver' vriendelijke groet, Geert van Dijk Eigenaar-directeur Arnhemse Fijnhouthandel BV
Reply from TVDL
March 25, 2026
Beste Geert, Wat een geweldig bericht, hier worden we echt blij van! Ontzettend bedankt voor het vertrouwen dat je al die jaren in TVDL hebt gesteld. Dat je inmiddels niet eens meer weet hoe lang je klant bent, zien wij eigenlijk als het mooiste compliment dat je kunt krijgen. 😊 Mooi om te horen dat er inmiddels zoveel systemen van ons draaien op kantoor én binnen de familie. En precies zoals je zegt: uiteindelijk moet het gewoon werken. Zonder gedoe, zonder verrassingen — aansluiten en aan de slag. Dat is waar wij elke dag ons best voor doen. Ook bedankt voor je opmerking over HP en Dell systemen. We kiezen onze apparatuur inderdaad bewust op betrouwbaarheid, prestaties en levensduur, zodat klanten er jarenlang probleemloos mee kunnen werken. Nogmaals dank voor je mooie woorden en het jarenlange vertrouwen! Met vriendelijke groet, Team TVDL
- Renubox
goede webshop en snelle levering
goede webshop, keurige prijzen en snelle levering :-)
- Etiketten.nl
lbestellen is makkelijk, levering snel en correct. Valt mij wel op dat de kleefkracht van de etketten na 2-3 jaar sterk afneemt. Dat is jammer