Reviews by Piet B.
- Onlineverf.nl
Goed dekkend, mooie kleur en geen vervelende geur. Evt kwast bij bestelling.
Reply from Onlineverf.nl
April 22, 2026
Wat leuk te lezen dat de verf zo goed dekt, een mooie kleur heeft en ook nog eens prettig ruikt! Je tip over een kwast bij de bestelling is een goede penseelstreek die we zeker meenemen. Met kleurrijke groet, Klantenservice Onlineverf
- UwCartridgeWinkel.nl
Snelle bezorging via kluis.
- fietsgoedkoper.nl
Paste goed op het fietsslot van een…
Paste goed op het fietsslot van een ander merk.
- UwCartridgeWinkel.nl
Snel en correkt geleverd
Reply from UwCartridgeWinkel.nl
October 21, 2024
Bedankt voor deze top score. Heel veel printplezier! Met kleurrijke groet, Desirée
- UwCartridgeWinkel.nl
Snel en korrekt geleverd
- UwCartridgeWinkel.nl
Snel en correct geleverd