Reviews by S S.

  • hoedshop.nl logo
    hoedshop.nl

    Tevreden.

    Ik vond de website en het bestelproces overzichtelijk. De verpakking was goed. Een minpunt is de levertijd. Deze vond ik best lang.

  • zabihair.com logo
    zabihair.com

    Zeker 2 dagen volume!

    Levering is heel snel gegaan. Goed verpakt. De lak werkt prima. Inderdaad volume en houd 2 dagen. Normaal kom ik van de kapper, die ook finisht met een strong spray bij de haarwortels, maar die geeft mijn haar nog geen halve dag volume. En is stuk duurder! Ik ben tevreden.

  • Afzuigkapfilterwinkel.nl logo
    Afzuigkapfilterwinkel.nl

    Tevreden!

    Snelle bezorging, goed verpakt, goed product.

  • Waterfilterwinkel.com logo
    Waterfilterwinkel.com

    Snelle levering, goede klantenservice

    Nadat ik de bestelling snel ontvangen had dacht ik dat de filters niet geschikt waren voor onze kan zoals beloofd. Na een mailtje naar de klantenservice kreeg ik wederom snel antwoord. Het bleek wel correct te zijn, maar ik had iets over het hoofd gezien. Heel tevreden!

  • Autosleutel.nl logo
    Autosleutel.nl

    Heel tevreden

    Ik heb contact opgenomen via WA om duidelijk te krijgen wat ik precies moest kopen. Snelle reacties. Daarna de oude sleutel opgestuurd voor volledige reparatie binnendeel en hoesje. Melding dat ze het ontvangen hadden en binnen 5 werkdagen een goed functionerende sleutel terug!

  • OnePlus-shop.nl/nl logo
    OnePlus-shop.nl/nl

  • ledlampenkopen.nu logo
    ledlampenkopen.nu

    Verzendkosten

    Nogmaals ik ben helemaal voor verzendkosten. Wat dat betreft ben ik het volledig met je eens. Maar het ging/gaat mij om de verzendkosten bij retour. Nergens gezien dat ik die terug krijg. al oke dat je verzendkosten betaald bij bestelling. Zelfs 6,99. Maar ik schrok en was me er niet van bewust dat je ook verzendkosten, weer 6,99, moest betalen bij retour. En dat voor lampje van 8,50.