Reviews by S S.
- hoedshop.nl
Tevreden.
Ik vond de website en het bestelproces overzichtelijk. De verpakking was goed. Een minpunt is de levertijd. Deze vond ik best lang.
- zabihair.com
Zeker 2 dagen volume!
Levering is heel snel gegaan. Goed verpakt. De lak werkt prima. Inderdaad volume en houd 2 dagen. Normaal kom ik van de kapper, die ook finisht met een strong spray bij de haarwortels, maar die geeft mijn haar nog geen halve dag volume. En is stuk duurder! Ik ben tevreden.
- Afzuigkapfilterwinkel.nl
Tevreden!
Snelle bezorging, goed verpakt, goed product.
- Waterfilterwinkel.com
Snelle levering, goede klantenservice
Nadat ik de bestelling snel ontvangen had dacht ik dat de filters niet geschikt waren voor onze kan zoals beloofd. Na een mailtje naar de klantenservice kreeg ik wederom snel antwoord. Het bleek wel correct te zijn, maar ik had iets over het hoofd gezien. Heel tevreden!
- Autosleutel.nl
Heel tevreden
Ik heb contact opgenomen via WA om duidelijk te krijgen wat ik precies moest kopen. Snelle reacties. Daarna de oude sleutel opgestuurd voor volledige reparatie binnendeel en hoesje. Melding dat ze het ontvangen hadden en binnen 5 werkdagen een goed functionerende sleutel terug!
- OnePlus-shop.nl/nl
- ledlampenkopen.nu
Verzendkosten
Nogmaals ik ben helemaal voor verzendkosten. Wat dat betreft ben ik het volledig met je eens. Maar het ging/gaat mij om de verzendkosten bij retour. Nergens gezien dat ik die terug krijg. al oke dat je verzendkosten betaald bij bestelling. Zelfs 6,99. Maar ik schrok en was me er niet van bewust dat je ook verzendkosten, weer 6,99, moest betalen bij retour. En dat voor lampje van 8,50.