Reviews by Rex J.
- betersport.nl
De aftersales is echt niet goed-…
De aftersales is echt niet goed- apparaat was defect en men verwacht dat wij een monteur zijn- onderdelen worden opgestuurd en uiteindelijk betaald voor een monteur a 135 euro die nog moet komen. 8 weken verder en een apparaat van 800 euro wat niet werkt ..
- Henri Willig Cheese
Heerlijke ambachtelijke kaas
Reply from Henri Willig Cheese
July 14, 2025
Het is geweldig om te horen dat u zo van onze kaas heeft genoten. Uw positieve feedback motiveert ons om hoogwaardige producten en uitstekende service te blijven bieden. Uw tevredenheid is onze hoogste prioriteit. Hartelijk dank voor uw vriendelijke woorden. Uw Henri Willig Customer Care Team