Reviews by Emile H.

  • momox-shop.fr logo
    momox-shop.fr

    Je n'ai toujours pas reçu cette…

    Je n'ai toujours pas reçu cette commande!

  • ava.be logo
    ava.be

    Alles ok

    Reply from ava.be

    January 11, 2026

    Bedankt voor uw vijfsterren beoordeling Emile! We zijn blij dat alles naar wens was. Tot de volgende keer!

  • handzenderservice.eu

    Eigenlijk is het altijd hetzelfde…

    Eigenlijk is het altijd hetzelfde verhaal,het pakket wordt over de poort geworpen,dan wordt er gebeld en "weg is Kees".

  • UwCartridgeWinkel.nl logo
    UwCartridgeWinkel.nl

    Alles correct.