Reviews by Emile H.
- momox-shop.fr
Je n'ai toujours pas reçu cette…
Je n'ai toujours pas reçu cette commande!
- ava.be
Alles ok
Reply from ava.be
January 11, 2026
Bedankt voor uw vijfsterren beoordeling Emile! We zijn blij dat alles naar wens was. Tot de volgende keer!
handzenderservice.eu
Eigenlijk is het altijd hetzelfde…
Eigenlijk is het altijd hetzelfde verhaal,het pakket wordt over de poort geworpen,dan wordt er gebeld en "weg is Kees".
- UwCartridgeWinkel.nl
Alles correct.